Czytelnicze podsumowanie 2017 #2


Drugą część zestawienia książek przeczytanych przeze mnie w 2017 roku przedstawię Wam w telegraficznym skrócie. W kalendarzu już 8 luty! Trochę późno podsumowuję ubiegły rok. Jednak myślę, że lepiej późno, niż wcale :)

11. Szczęśliwy mózg - Rick Hanson




12. Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks




13. Pani Einstein - Marie Benedict




14. Miłość w czasach zagłady - Hanni Munzer



15. Klub Auschwitz i inne kluby - Agnieszka Dauksza




16. Noc ognia -Eric Emmanuel Schmitt




17. Margo - Tarryn Fisher




18-20. Harry Potter 1-3. -J.K. Rowling



21. Promyczek - Kim Holden




22. Gus - Kim Holden




23. Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald




24. Naucz się żyć - Susan Billmark, Mats Billmark




25. Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg




26. Cavendon Hall - Barbara Taylor Bradford




27. Powód, by oddychać - Rebecca Donovan




28. Maybe Someday - Colleen Hoover




29. Kłamczuchy - Sara Shepard




30. Fight Club. Podziemny krąg - Chuck Palahniuk




31. I nie było już nikogo - Agatha Christie



32. Bez skazy -Sara Shepard




33. 450 stron - Patrycja Gryciuk




34. Zapach domów innych ludzi - Bonnie-Sue Hitchcock




35. Damy z Cavendon Hall - Barbara Taylor Bradford




36. Doskonałe - Sara Shepard




37. Jedwabna opowieść -Kelli Estes




38. Skaza - Cecelia Ahern


39. Chcę cię usłyszeć - Diane Chamberlain


40. Opowieść wigilijna - Charles Dickens


Czytaliście którąś z tych książek?
Jeśli tak, to jakie są Wasze odczucia? :)


5 komentarzy:

  1. Zaczęłam niedawno czytać "promyczek", ale nie urzekła mnie zbytnio. :/
    Zapraszam do mnie: monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tego nie przeczytałam , więc z chęcią parę tytułów zapiszę sobie do swojego zeszytu i przeczytam ;)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek, które wymieniłaś, czytałam Harry'ego i "I nie było już nikogo". To cudowne powieści <3
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe tytuły. Kilka mam w planach.

    OdpowiedzUsuń