Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba - Yves Rocher



 
Pojemność: 150ml
Cena: ok. 12zł
Od producenta:

Efekt dla urody: Włosy łatwo się rozczesują. Włosy odżywione i odbudowane. 
Składnik aktywny: Olejek jojoba: odżywia. 
Zalety produktu:
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie. 
Stosowanie: Nałożyć na mokre włosy po ich umyciu i dokładnym spłukaniu szamponu. Rozprowadź odżywkę na całej długości włosów. Obficie spłukać wodą. Unikać kontaktu z oczami. 
Więcej o składniku aktywnym:
« Złoto pustyni », powszechnie nazywany jojoba, zaskakuje swoim bogactwem. Jego olejek, pozyskiwany z ziaren jojoba, ma właściwości filmogenne i zapobiegające odwadnianiu, które pozwalają przeciwdziałać czynnikom zewnętrznym. Włosy są nie tylko chronione, ale także odżywione. 
Dodatkowy składnik aktywny: Olejek ze słodkiego migdała: odżywia.
Moim zdaniem: Początkowo, po kilku pierwszych użyciach, nie byłam do niej przekonana. Nie zauważałam żadnej różnicy na włosach, a nawet miałam wrażenie, że są mniej przyjemne w dotyku. Jednak na efekt było trzeba poczekać, ponieważ obecnie jestem z niej bardzo zadowolona. Włosy, po jej zmyciu, są gładką taflą i bardzo ładnie wyglądają. Rzeczywiście łatwiej się rozczesują. Zapach odżywki jest delikatnie słodki i osobiście bardzo mi się podoba. Utrzymuje się na włosach nawet, gdy są już suche. Jeśli chodzi o kolor - biały. Konsystencja jest gęsta, nielejąca się i bardzo gładka. Opakowanie - wygodne i poręczne. Producent zapewnia nas, że produkt nie zawiera parabenów, silikonu, sztucznych barwników natomiast aż 99% składników jest pochodzenia naturalnego. Wydaje mi się, że nie zakończę przygody z tą odżywką po zużyciu jednego opakowania, ponieważ przypadła mi ona do gustu i jak najbardziej sprawdza się na moim włosach. Warto wypróbować.


10 komentarzy:

  1. miałam zestaw z tej linii: odżywkę i szampon :)
    szczerze mówiąc mam mieszane uczucia. Nie zauważyłam regeneracji moich włosów pomimo, że odżywkę trzymałam jak maskę pod folią przez godzinkę, szampon polubiłam- naprawdę wydajny, czego nie mogę powiedzieć o odżywce, która skończyła się bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie niska cena tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też kusi niska cena. Mogłabym przetestować zwłaszcza, że moja obecna odżywka, z której nie jestem zadowolona już się na szczęście kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena rzeczywiście przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się dobrze, co prawda kupiłam całkiem niedawno odżywkę do włosów, ale jak mi się skończy, to może na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ja na swój efekt 'wow' będę musiała poczekać, bo póki co ta odżywka nie zrobiła na mnie wrażenia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam odżywek, wolę pokrzywę. Naturalny afrodyzjak do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w swoich zapasach szampon z YR i niedługo zacznę go testować, także jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam tą odzywkę i faktycznie początkowo była wielkim przeciętniakiem dopiero po pewnym czasie, po próbach jej stosowania w szelaki sposób podbiła moje serce, w moim przypadku najlepiej spisywałam się nałożona na ok 1-1,5 godz. po myciu, spełniała rolę maski

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jej ale może w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń