"Wierność jest trudna" - Agata Przybyłek

"Wierność jest trudna" to druga część serii "Miłość i inne szaleństwa". O części pierwszej pisałam dla Was w sierpniu ubiegłego roku - "Ja chyba zwariuję!". Wtedy poznaliśmy jedną z sióstr - Ninę. Tym razem głównymi bohaterkami są bliźniaczki - Eliza i Patrycja. Dziewczyny są jak ogień i woda - diametralnie się różnią. Zupełnie niespodziewanie w życiu młodych kobiet pojawia się ktoś, kto sprawia, że ich gusta, choć na co dzień tak odmienne, odnajdują wspólny mianownik.
"Miłość i inne szaleństwa" to seria, która ma sprawiać, że na twarzy czytelnika pojawi się uśmiech. Po pierwszym zetknięciu z twórczością Agaty Przybyłek, jakim była książka "Ja chyba zwariuję!" wiedziałam, że z pewnością sięgnę po drugą część. Ten gatunek literacki jest świetnym rozwiązaniem, gdy mamy ochotę na lekką lekturę. Nie będę ukrywała, że część druga, czyli "Wierność jest trudna" podobała mi się mniej niż jej poprzedniczka. Wydarzenia nie rozbawiły mnie w takim stopniu, jak miało to miejsce podczas lektury części pierwszej. Matka głównych bohaterek w "Ja chyba zwariuję!" za sprawą swojej bezpośredniości i wtrącania się w cudze sprawy zajęła miejsce mojej ulubienicy. Niestety, w tej części przez swoje postępowanie utraciła tę pozycję i nie wiem, co musiałoby się stać w kolejnym tomie, aby udało jej się wrócić na podium. Większą uwagę skupiłam na Elizie - poukładanej, grzecznej i spokojnej dziewczynie po uczy zakochanej w swoim narzeczonym oraz Patrycji - wybuchowej, pełnej energii duszy buntowniczki. Choć bliźniaczki nie są idealne i każda na swój sposób łamie pewne zasady to zdecydowanie bardziej polubiłam Patrycję. Akcja powieści zakończyła się w momencie, który wręcz wymusza sięgnięcie po kolejny tom. I z pewnością to zrobię, ponieważ "Kto by się spodziewał" czeka już na mojej półce. Polecam Wam tę serię, jeśli lubicie odpocząć podczas czytania, a powieści obyczajowe z dużą domieszką poczucia humoru to Wasze drugie imię.

Opis ze strony Wydawcy: Eliza przygotowuje się do ślubu, a całe rodzinie udziela się podniosła atmosfera. Lecz niespodziewanie w życiu dziewczyny pojawi się niepokorny Szczepan, który grzecznej i ułożonej Elizie zawróci w głowie. Czy przyszła panna młoda pozostanie wierna narzeczonemu, czy ulegnie urokowi przystojnego motocyklisty? Szczepana nie zraża wiadomość o zbliżającym się ślubie. Ale co zrobi, gdy okaże się, że randkuje nie z jedną kobietą, a z dwiema? Jak to mówią, cicha woda brzegi rwie...Przekonaj się do czego mogą być zdolne bliźniaczki, którym przyszło rywalizować o mężczyznę.


Tytuł: 
"Wierność jest trudna"
Cykl:
Miłość i inne szaleństwa - tom 2
Autor:
Agata Przybyłek
Ilość stron: 
390
Wydawnictwo:

1 komentarz: