Zakurzona półka (3) - Moja mama jest wśród gwiazd i Posłaniec


Tradycyjnie, szóstego dnia miesiąca, zapraszam Was na kolejną odsłonę serii "Zakurzona półka"! :)

Tytuł: "Moja mama jest wśród gwiazd"
Tytuł oryginału: "Ein Stern Names Mama"
Autor: Karen-Susan Fessel
Wydawnictwo: C&T
Ilość stron: 111

"Moja mama jest wśród gwiazd" to wzruszająca historia pewnej rodziny, której życie ułożyło się według jednego z najgorszych scenariuszy. Pomimo tego, że książka liczy sobie zaledwie 111 stron, naznaczyłam łzami wszystkie. Moim zdaniem nie jest możliwym utrzymanie emocji na wodzy przy czytaniu tekstu, w którym każdy z dni jest pewnego rodzaju wyzwaniem. Pomimo, iż książka przeznaczona jest dla młodzieży polecam ją wszystkim. Uważam, że naprawdę warto zapoznać się z tą historią walki z chorobą.


Tytuł: "Posłaniec"
Tytuł oryginału: "The Messenger"
Autor: Markus Zusak
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Ilość stron: 352

Markusa Zusak'a poznałam dzięki przeczytaniu "Złodziejki książek" - było to już kilka lat temu. Następnie sięgnęłam po "Moje tak zwane życie" oraz "Walczący Ruben Wolfe". Dopiero po tych pozycji przyszła pora na "Posłańca". Nadal pamiętam, że książka ma bardzo ładną szatę graficzną. "Posłaniec" to opowieść o pewnym mężczyźnie, który ma w życiu pecha i nic mu się nie układa. Jednak los chce zmienić coś w jego dotychczasowym życiu i zaprasza go do pewnej gry, którą Ed postanawia podjąć. Polecam tym, którzy spotkali się już z tym autorem i go polubili oraz wszystkim dla których przeczytanie "Posłańca" będzie początkiem znajomości z panem Markusem :)

13 komentarzy:

  1. Czytałam obie pozycja i podobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie słyszałam o żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym obydwie przedstawione przez Ciebie książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, strasznie zazdroszczę Tobie "Posłańca", gdyż sama zachwycałam się "Złodziejką książek" (sto razy piękniejsza i smaczniejsza, jeśli tak mogę określić książkę, w tej starszej szacie graficznej :D).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o żadnej. Jedyne co wiem, to to, że Markus Zusak jest autorem "Złodziejki Książek" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej książki, ale mam chęć na pierwszą pozycję :) Lubię wzruszające książki o tematyce rodzinnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałem żadnej. Jak już pisałem, ciekawy cykl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej, ale obie mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej książki. Z chęcią zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wydają się trafiać w mój gust czytelniczy. Przeczytam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłaś ochoty na obie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Az się boję siegać po pierwszą - straszliwie łatwo się na książkach wzruszam ;)

    OdpowiedzUsuń